1-
|
Spor, yönetim, rekreasyon, antrenman ve engelliler ile ilgili Antrenörlük Eğitimine özgü konularda yeterli bilgi birikimi ile kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kendi alanlarında kullanabilme becerisi
|
|
2-
|
Antrenörlük Eğitimi alanındaki problemleri saptama, tanımlama, yorumlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve müdahale yaklaşımlarını seçme ve uygulama becerisi
|
|
3-
|
Bir süreci, olayı, vakayı, donanımı veya ürünü anlama, yorumlama, ilgili sorunları bütüncül bakış açısı ve çağdaş yöntemlerle çözme becerisi
|
|
4-
|
Antrenörlük Eğitimi alan uygulamaları için gerekli olan güncel ve işlevsel araçları geliştirme, seçme ve kullanma becerisi yanı sıra bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi
|
|
5-
|
Antrenörlük Eğitimine özgü araştırma konularının incelenmesi için uygulama tasarlama, uygulama yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi
|
|
6-
|
Disiplin içi ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışabilme becerisi; bireysel çalışma becerisi
|
|
7-
|
Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; en az bir yabancı dil bilgisi; etkin rapor yazma ve yazılı raporları anlama, etkin sunum yapabilme, açık ve anlaşılır talimat verme ve alma becerisi
|
|
8-
|
Öğretim programlarındaki Antrenörlük Eğitimi Lisans alanı dışında Spor Bilimleri ile ilişkili bir ders alma
|
|
9-
|
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi
|
|
10-
|
Etik ilkelere uygun davranma, mesleki ve etik sorumluluk bilinci; Antrenörlük Eğitimi uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkileri konusunda farkında olma
|
|
11-
|
Proje yönetimi, risk yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi, iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi; girişimcilik, yenilikçilik hakkında farkındalık
|
|