1-
|
Demokratik, Laik, Türkiye Cumhuriyeti değerlerine bağlı, Atatürk İlke ve İnkılaplarını benimsemiş değerleri olan gençler yetiştirebilme
|
|
2-
|
Spor yönetimi alanıyla ilgili mesleki bilgilerle donanmış ve edindiği bu bilgileri diğer disiplinler üzerinde uygulayabilecek yeterliliğe sahip 21.yy yeterliliklerine sahip kaliteli spor yöneticileri yetiştirebilme
|
|
3-
|
Bireysel ve takım çalışması becerisini geliştiren, liderlik vasfına sahip, sözlü ve yazılı iletişim yöntemlerini etkin bir şekilde kullanarak, bağımsız karar verme niteliğini kazandırabilme
|
|
4-
|
Yönetim bilimlerinin kavramsal temellerinden hareketle spor örgütlerinde yönetim süreçlerini bilen, tesisleri ve etkinliklerini ekip ruhu içinde sonuçlandıran ve denetleyen spor yöneticilerini yetiştirebilme
|
|
5-
|
Spor örgütlerinde tarihsel süreci, güncel olayları, gelecek senaryolarını eğitim ve bilgi teknolojilerinden yararlanarak yönetsel ve çevresel anlamda analiz etmek suretiyle, alternatif yenilikçi girişimlerde bulunabilme
|
|
6-
|
Teknolojik gelişmeyi takip eden ve alanına uygulayabilme, farklı ülkelerde ve kültürlerdeki sportif olgu ve olayları psiko-sosyal açıdan analiz ederek yorumlayabilme
|
|
7-
|
Evrensel insan hakları ve olimpizm felsefesini benimsemiş, olimpik hareket ve fair-play kavramları kapsamında etik değerlere bağlı kalan, doğa ve çevreyi gözeten, yaşadığı topluma katkı sağlayan gençler yetiştirebilme
|
|
8-
|
Bilimsel araştırma yöntemlerini anlama ve proje üretebilme, elde ettiği bilgiyle bilime ve yaşadığı topluma katkı sunma ve yeterli düzeyde mesleki yabancı dili kullanabilme
|
|
9-
|
Hukuk, Pazarlama, Ekonomi ve Turizm disiplinleri doğrultusunda; spor hukuku, spor pazarlaması, spor turizmi, sporun ekonomik boyutları, sporda halkla ilişkiler ve sponsorluk alanlarındaki kavram ve uygulamaları analiz etme, yorumlayabilme ve öneriler geliştirebilme
|
|
10-
|
Ulusal ve uluslararası spor organizasyonlarını düzenleyen ve yürüten kamu kurum ve kuruluşlarını, yapı, görev ve süreç boyutlarında inceleyebilme, gönüllü olarak çalışma ve kapsamlı rapor yazabilme
|
|
11-
|
İnsan vücudunun psikomotor, fiziksel ve fizyolojik gelişimini, sporcu beslenmesinin temel ilkelerini öğrenme ve sportif etkinlikler ile her yaş, cinsiyet ve düzeydeki insanın gelişim dönemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilme ve geliştirme
|
|
12-
|
Bireysel ve takım sporlarında gerekli becerileri, oyun kurallarını, teknik ve taktik bilgileri, temel ve ileri düzeyde öğrenme ve farklı spor dallarına özgü antrenman planı ve programı yapma ve uygulama yeterliliğine sahip olabilme
|
|