1-
|
Koruyucu tıp nosyonu bağlamında hastalıkları önlemek, teşhis ve tedavi edebilmek ya da tedavi edileceği uygun sağlık kuruluşlarına yönlendirebilmek için gerekli temel ve klinik tıp bilgisini kazanabilme
|
|
2-
|
Tıbbi uygulama, yeniden canlandırma, anamnez alma, fizik muayene, laboratuvar uygulama becerilerini kazanabilme
|
|
3-
|
Tanıya ulaşma, bulgu ve verileri sorgulama, analiz ve sentez, tedavi, hasta-hekim ilişkisini yönlendirebilme becerilerini kazanabilme
|
|
4-
|
Ülkemizin sınırlı kaynaklarını en verimli biçimde kullanarak ve öncelikle bölgenin, ülkenin ve toplumun sağlık sorunlarını belirleme, korunma, önleme ve çözüm yolları üretebilme yeterliliğini kazanabilme
|
|
5-
|
Hastalıkların epidemiyoloji ve sosyoekonomik etkileri hakkında bilgi ve anlayış düzeyinde yeterlilik kazanabilme
|
|
6-
|
Ekip çalışanları ve meslektaşlarla iletişim kurabilme becerisi kazanabilme
|
|
7-
|
Hasta ve hasta yakınları ile iyi ve örnek hekim olarak iletişim kurabilme becerisi kazanabilme
|
|
8-
|
Günümüzün gelişen iletişim ve teknoloji çağını yakalayıp, güncel tıp bilgisine erişim yolları ve araçlarını kullanma becerisi kazanabilme
|
|
9-
|
Hastalarına biyopsikososyal bütünlük içinde bakabilme, mesleğini insan haklarını, hasta haklarını ve tıbbi etik kuralları gözeterek uygulama becerisini kazanabilme
|
|
10-
|
Birinci basamak sağlık kuruluşlarında / sorumlusu olduğu klinikte ya da laboratuvarda yöneticilik yapabilme becerisini kazanabilme
|
|
11-
|
Bilimsel araştırma ilke ve yöntemlerini benimseyerek uygulayabilme becerisini kazanabilme
|
|
12-
|
Bilimsel araştırmaların sonuçlarını kanıta dayalı olarak değerlendirme, yorumlama ve uygulama becerisini kazanabilme
|
|