1-
|
Pazarlama ile ilgili temel kavram ve ilkeleri kavrayarak, işletmelerin amaçları ve hedefleri doğrultusunda hangi pazarlarda faaliyette bulunulacağını ve hangi pazarlama bileşenlerinden yararlanacağını gösterebilme.
|
|
2-
|
İşletme içinde pazarlama ile ilgili problemlerin çözümü için gerekli olan verileri tanımlama, toplama ve kullanabilme.
|
|
3-
|
Kendilerine özgü satış yöntemleri ve süreçleri oluşturarak işletme yapılarına uygun bilimsel verilere dayalı çözüm önerilerini ortaya koyabilme.
|
|
4-
|
Temel bilgisayar kullanımı bilgisi ile birlikte internet teknolojileri ve ofis yazılımlarını kullanabilme.
|
|
5-
|
İşletmede pazarlama ile ilgili tasarım ve uygulamaları çalışma arkadaşları, üstleri ve hizmet verdiği kişi ve kuruluşlara açık bir şekilde ifade edebilme ve takım çalışması yapabilme.
|
|
6-
|
Temel hukuk bilgisine sahip olarak problemlerin çözümüne bu doğrultuda yaklaşabilme.
|
|
7-
|
Davranış ve görgü kurallarını öğrenmiş olup, bu kuralları günlük hayat ve iş hayatına entegre edebilme.
|
|
8-
|
Türk dilini etkin ve akıcı kullanabilme, işiyle ilgili temel yazışmalar yapabilme, okuduğunu anlayıp düzgün yorumlayabilme.
|
|
9-
|
Pazar ve pazarlama çevresi kurma gereklerini kavrama, örgütsel düzeyde analiz etme ve tasarlama.
|
|
10-
|
Pazar bölümlendirme, hedef pazar seçimi ve konumlandırma, planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol işlevlerini kavrama, anlatma ve uygulama.
|
|
11-
|
Sürekli değişen piyasa koşullarını izleyerek doğru verilere ulaşabilme ve bu verileri işletme amaçları doğrultusunda kullanabilme.
|
|
12-
|
Pazarlama yönetiminde, reklam hazırlamada, uluslararası pazar analizlerinde, müşteri talep ve şikayetlerinin ölçülmesinde kullanılan teknoloji ve yöntemleri anlayarak mevcut durumu yorumlayabilme.
|
|
13-
|
Müşteri ilişkilerinde toplam kalite yönetimini ve değer yaratma sürecini benimseme.
|
|