1-
|
Uluslararası İlişkiler alanındaki güncel gelişmeleri takip etmek, proaktif bir yaklaşımla uluslararası ilişkiler alanında ortaya çıkabilecek gelişmelere önceden hazırlıklı olmak, yorumlayabilmek ve çözüm öneriler geliştirebilmek
|
|
2-
|
Uluslararası İlişkiler alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilmek
|
|
3-
|
Uluslararası İlişkiler alanındaki kavram, olgu ve düşünceleri bilimsel yöntemlerle inceleyebilmek, verileri yorumlayabilmek ve değerlendirebilmek
|
|
4-
|
Uluslararası İlişkiler alanındaki temel sorunları tanımlayabilmek ve analiz edebilmek
|
|
5-
|
Kuramsal çözümlemede ve uygulamada karşılaşılan çeşitli karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve grup üyesi olarak sorumluluk alabilmek
|
|
6-
|
Uluslararası İlişkiler alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilmek, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilmek ve öğrenme sürecini yönlendirebilmek
|
|
7-
|
Uluslararası İlişkiler alanıyla ilgili ulusal ve uluslararası güncel sorunları takip ve analiz edebilmek
|
|
8-
|
Uluslararası İlişkiler alanındaki bilgileri ve bilimsel kaynakları İngilizce dilini kullanarak izleyebilmek
|
|
9-
|
Uluslararası İlişkiler alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ve donanımı bilgisine sahip olmak, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek
|
|
10-
|
Toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip bir biçimde, Uluslararası İlişkiler alanıyla ilgili verileri toplayıp, yorumlayıp, duyurabilmek.
|
|
11-
|
Küresel, bölgesel ve ulusal düzeydeki sorunların (insan hakları, çevre sorunları vs.) bilincinde olarak, sorumlu tutum ve davranışlar geliştirebilmek
|
|
12-
|
Saygın sosyal bilimler literatürünü ayırt edip, takip ederek, farklı bilgi kaynaklarını kullanma becerisini geliştirebilmek
|
|
13-
|
Eleştirel ve analitik düşünme ile çözüm üretme becerisini kazanabilmek
|
|
14-
|
En az bir yabancı dili Avrupa dil portföyü B1 düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izlemek ve meslektaşları ile yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurabilmek
|
|
15-
|
Toplumun gelişmesine katkıda bulunabilecek, inisiyatif kullanabilen, aydın, güvenilir ve yaratıcı bireyler yetiştirebilmek
|
|