1-
|
Matematik, fen ve mühendislik konularında edindikleri kuramsal bilgilerini Biyomühendislik alanında kullanabilme
|
|
2-
|
Biyomühendislik ve biyoteknoloji alanlarında temel bilgilere sahip olabilme
|
|
3-
|
Biyomühendislik uygulamaları ile ilgili mühendislik problemlerini saptama, tanımlama, modelleme ve çözebilme
|
|
4-
|
Mühendislik uygulamaları için güncel teknikleri ve hesaplama araçlarını seçme ve kullanabilme
|
|
5-
|
Yaşam bilimleri ve mühendislik bilgilerini sentezleyerek, etkin kaynak kullanımı ile Biyomühendislik alanına uygulayabilme
|
|
6-
|
Deney tasarlama ve yapma, verileri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisine sahip olabilme
|
|
7-
|
Biyomühendislik alanındaki bilimsel çalışma sonuçlarını ulusal ve evrensel gelişmelere aktarabilme ve öncülük edebilme
|
|
8-
|
Bilim ve teknoloji alanındaki bilgilere erişebilme, yeni teknikleri takip edebilme, geliştirebilme ve bağımsız olarak araştırma-geliştirme çalışmaları yürütebilme
|
|
9-
|
Günümüz toplumumuzun farklı boyut ve sektörlerdeki sorunlarına çevre bilinci ile sürdürülebilir süreçler kapsamında özgün çözümler sunabilme
|
|
10-
|
Bireysel olarak, disiplin içi ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışabilme
|
|
11-
|
Girişimci, üretici ve katılımcı olabilme, kendini iyi ifade edebilme, kalite ve kalite yönetimi konularında bilinç sahibi olabilme
|
|
12-
|
Bir sistemi ya da süreci belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde çözümleyebilme ve tasarlıyabilme
|
|
13-
|
Mesleki etik ve sosyal sorumluluk bilincine sahip olabilme
|
|