1-
|
Matematik, fen ve mühendislik bilgilerini, alanındaki problemlerine uygulayabilme
|
|
2-
|
İstenen gerçekçi gereksinimleri karşılayacak biçimde bir sistemin, parçanın ya da sürecin tasarımını yapabilme
|
|
3-
|
Deney yapma ve tasarlama, verileri çözümleme, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisine sahip olabilme
|
|
4-
|
Disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme
|
|
5-
|
Öncelikle Enerji Sistemleri Mühendisliği ile ilgili olmak üzere çevresel, etik ve hukuksal konular ve sorunlar hakkında bilgi sahibi olmak; mühendislik problemlerini bu bilgileri ve hassasiyetleri göz önünde bulundurarak çözebilme becerisine sahip olabilme
|
|
6-
|
Bireysel çalışma becerisi ve bağımsız karar verebilme yetisine sahip olarak fikirlerini sözlü ve yazılı, açık ve öz bir şekilde ifade ederek etkin iletişim kurabilme
|
|
7-
|
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliğini kavrayabilme ve alanıyla ilgili bilgilerini sürekli güncelliğini sağlayacak şekilde yerli ve yabancı dillerdeki yayınları takip edebilme
|
|
8-
|
Küresel ve toplumsal çerçevedeki mühendislik çözümlerinin özellikle sağlık, güvenlik ve çevre sorunlarına katkılarını değerlendirebilme. Mühendislik uygulamaları için gerekli olan teknikleri, yetenekleri ve modern araçları kullanabilme
|
|
9-
|
Proje yönetimi ile risk yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi sahibi olmak; girişimcilik, yenilikçilik ve sürdürebilir kalkınma hakkında farkındalık sahibi olabilme
|
|
10-
|
Eğitiminin gerektirdiği seviyede yeterli genel kültüre sahip olabilme ( anadil, yabancı dil, tarih vb.),
|
|
11-
|
Çağımıza ait sosyal, kültürel, ekonomik, politik, sağlık ve güvenlik konularında bilgi sahibi olmak ve sorunların çözümü için proje üretebilmek ve uygulayabilme
|
|