1-
|
Laboratuvar çalışmaları için gerekli temel bilgileri öğrenerek, laboratuvar çalışmalarında ve çeşitli analizlerde bu bilgileri kullanabilme
|
|
2-
|
Analizi yapılacak materyal hakkında genel bilgi ve verileri toplayarak, analiz sonuçlarını bu bilgiler ışığında yorumlayabilme
|
|
3-
|
Laboratuvarda karşılaştığı problemlere karşı çözüm yolu üretebilme
|
|
4-
|
Laboratuvar analizleri ile ilgili olarak yeni yöntem ve teknikleri araştırarak, kendini sürekli yenileyebilme ve bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanabilme
|
|
5-
|
Laboratuvar analizlerinde kullanılan kimyasal maddeler ve düzenekler hakkında gerekli bilgi donanımına sahip olabilme, laboratuvar ve iş güvenliği konusunda bilinçli hareket etmeyi öğrenebilme
|
|
6-
|
Laboratuvar çalışmalarını bireysel veya takım çalışması olarak yürüterek, gerekli sorumlulukları alabilme
|
|
7-
|
Türkçe' yi etkin kullanabilme, sözlü ve yazılı olarak kurum ve kişiler ile etkin iletişim kurabilme, laboratuvar analizlerindeki gelişmeleri takip edebilmeye yeter düzeyde bir yabancı dile hakim olabilme
|
|
8-
|
Laboratuvar analizlerini hukuksal, bilimsel ve etik değerlere uygun olarak yürütebilme
|
|
9-
|
Laboratuvarda materyalin analizine uygun malzeme ve cihazları seçebilme ve kullanabilme
|
|
10-
|
İş yerinde evrensel, sosyal, kültürel, toplumsal değerlerin farkındalığına ve çevre bilincine sahip olabilme
|
|
11-
|
Yeterli düzeyde mesleki deneyim, mesleki etik ve sorumluluk bilinci edinebilme
|
|
12-
|
Alanında özgüveni yüksek bireyler olarak mezun olabilme ve kamu ve özel sektörde iş bulup kariyer yapabilme
|
|
13-
|
Bitki, Gıda ve Kimya alanlarındaki endüstriyel işletmelerin laboratuvar çalışmalarını yürütebilme ve bu alanlardaki gelişme ve yenilikleri takip edebilme
|
|
14-
|
Gerektiği düzeyde bilgisayar yazılımı, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme ve bu yolla doğru bilimsel kaynaklara ve veri tabanlarına ulaşabilme yetkinliğine sahip olabilme
|
|
15-
|
Mesleki gelişimine katkı sağlayacak etkinlikleri takip etme ve görev alma bilincine sahip olabilme
|
|