1-
|
Eğitim yönetimi ve denetimi ile ilgili kuram ve yaklaşımları bilir.
|
|
2-
|
Türkiye'de uygulanan yönetim ve denetim uygulamaları hakkında bilgi ve beceri sahibi olur.
|
|
3-
|
Eğitim yönetimi ile ilgili çeşitli kademelerde görev alma ve yönetme bilgi ve becerilerine sahip olur.
|
|
4-
|
Dünyada ve Türkiye'deki eğitim yönetimi uygulamalarını karşılaştırır.
|
|
5-
|
Temel düzey istatistik bilgi ve becerilerine sahip olur.
|
|
6-
|
Eğitim örgütlerinde insan kaynaklarını değerlendirebilir.
|
|
7-
|
Eğitim yönetimi ve denetiminde varolan güncel bilgi ve gelişmeleri eleştirel bakışa uygun olarak değerlendirir.
|
|
8-
|
Eğitim yönetimi ve denetimi ile ilgili veri toplama, literatür inceleme bilgi ve becerisi kazanır.
|
|
9-
|
Eğitim yönetimindeki gelişmeleri ve kendi çalışmalarını ulusal veya uluslararası düzeyde sözlü ve yazılı olarak paylaşır.
|
|
10-
|
Yaptığı araştırmalarda mesleki ve bilimsel etik değerleri gözetme bilgi ve becerisine sahip olur.
|
|
11-
|
Bilimsel araştırma yöntem, teknik ve yazım ilkelerine uygun nasıl tez yazılacağını bilir.
|
|
12-
|
Okul yönetimi ile ilgili temel yasa ve hususlar ile ilgili bilgi ve beceri sahibi olur.
|
|
13-
|
Eğitimi hukuksal yönleriyle değerlendirerek eğitim uygulamaları ile ilişkilendirir.
|
|
14-
|
Eğitim yönetimi ve denetimi ile ilgili edindiği bilgi ve becerileri, disiplinler arası çalışmalarda uygular.
|
|