1-
|
Bireysel çalgısını ve piyanoyu tekniğine uygun, müzik öğretmenliğinin gerekleri doğrultusunda, düzeyli ve etkili biçimde kullanabilmek.
|
|
2-
|
Sesini, ses eğitiminin ilkeleri doğrultusunda tekniğine uygun, etkili biçimde ulusal ve evrensel müzikler yoluyla kullanabilme, bireysel ve toplu seslendirme yapma becerisi kazanmak.
|
|
3-
|
Okul öncesi ve genel müzik eğitimi dağarına sahip olma ve okul şarkılarına çalgısı ile eşlik yapabilmek.
|
|
4-
|
Okul çalgıları (orff çalgıları, gitar, bağlama, vurmalı çalgılar vb.) ile eğitim müziği dağarı örneklerini seslendirebilmek.
|
|
5-
|
Müzik eserlerini tür ve biçim açısından çözümleyebilme ve çok seslendirme teknikleri konusunda donanımlı olmak.
|
|
6-
|
Sesler arasındaki ilişkileri kavrayarak müziksel işitme, okuma ve yazma becerisi kazanmak.
|
|
7-
|
Sanat ve estetik kavramları ile müziğin doğuşu, tarihsel gelişimi, dönem stil özellikleri konularında donanımlı olmak.
|
|
8-
|
Ulusal ve evrensel müziklere yönelik çalgı ve ses toplulukları oluşturabilme, bu topluluklarla seslendirme yapma ve yönetme becerisi kazanmak.
|
|
9-
|
Geleneksel (TSM-THM) müziklerimiz ile ilgili temel bilgilere sahip olarak bu eserleri nitelikli bir şekilde seslendirebilmek.
|
|
10-
|
Eğitim müziği besteleme teknikleri konusunda donanımlı olma ve okul şarkıları besteleyebilmek.
|
|
11-
|
Sözlü ve yazılı iletişim kurmak; en az bir yabancı dili kullanarak bilgi, iletişim ve öğretim teknolojileri alanındaki gelişmeleri takip edebilmek.
|
|
12-
|
Eğitim-öğretim etkinlikleri planlama-düzenleme, ölçme-değerlendirme ve müzik öğretim yöntem ve teknikleri konusunda donanımlı olmak.
|
|
13-
|
Türk Milli Eğitim sistemini, öğretmenlik mesleğinin ahlak ve etik ilkelerini benimsemek, eğitim bilimleri alanını tüm yönleri ile tanımak.
|
|
14-
|
Öğrencilerin gelişim özellikleri doğrultusunda farklı öğrenme yaklaşımlarını bilmek.
|
|
15-
|
Program içerisinde almış olduğu bilgi ve beceriler ile belirli bir dersi planlamak, işlemek ve değerlendirmek.
|
|
16-
|
Öğretmenin rehberlik görevlerini ve öğrenciyi tanıma yollarını kavramak Öğretmenin rehberlik görevlerini ve öğrenciyi tanıma yollarını kavramak.
|
|