1-
|
Temel bilimler ve sosyal bilimlerde yeterli bilgi birikimine sahip olabilme
|
|
2-
|
Türk eğitim sisteminin yapısı ve tarihsel gelişimi hakkında yeterli bilgiye sahip olabilme.
|
|
3-
|
Türkçeyi kurallarına uygun, düzgün ve etkili kullanabilme.
|
|
4-
|
İlköğretim düzeyindeki öğrencilerin gelişim özellikleri ve öğrenme süreçlerini bilebilme.
|
|
5-
|
Bilimsel süreç basamaklarını öğrenme-öğretme ortamlarında kullanabilme.
|
|
6-
|
Mesleki ve bilimsel etik bilincine sahip olabilme.
|
|
7-
|
Bilgi ve iletişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanabilme.
|
|
8-
|
Çağdaş öğretim yöntemlerini öğrenme-öğretme süreçlerinde uygulayabilme.
|
|
9-
|
Uygun ölçme-değerlendirme yöntemlerini uygulayabilme.
|
|
10-
|
İnsan hakları ve demokrasi gibi evrensel değerlere karşı duyarlı olabilme.
|
|
11-
|
Toplumsal değerlere karşı duyarlı olabilme.
|
|
12-
|
Yaşam boyu öğrenmeye yönelik olumlu tutum geliştirebilme.
|
|