| 
                    1-
                 | 
                
                    Türk ve Dünya Edebiyatında yeterli bilgi birikimine sahip olabilme.
                 | 
            
            
                 | 
            
        
            
                | 
                    2-
                 | 
                
                    Alanındaki son gelişmeleri takip edebilme.
                 | 
            
            
                 | 
            
        
            
                | 
                    3-
                 | 
                
                    Türkçe öğretiminde araştırma yöntem ve tekniklerinden yararlanabilme.
                 | 
            
            
                 | 
            
        
            
                | 
                    4-
                 | 
                
                    Öğrencilerin dinleme becerisini geliştirme yeterliliğine sahip olabilme.
                 | 
            
            
                 | 
            
        
            
                | 
                    5-
                 | 
                
                    Öğrencilerin konuşma becerisini geliştirme yeterliliğine sahip olabilme.
                 | 
            
            
                 | 
            
        
            
                | 
                    6-
                 | 
                
                    Öğrencilerin okuma becerisini geliştirme yeterliliğine sahip olabilme.
                 | 
            
            
                 | 
            
        
            
                | 
                    7-
                 | 
                
                    Öğrencilerin yazma becerisini geliştirme yeterliliğine sahip olabilme.
                 | 
            
            
                 | 
            
        
            
                | 
                    8-
                 | 
                
                    Bilgi ve iletişim teknolojilerini alanında etkin bir şekilde kullanabilme.
                 | 
            
            
                 | 
            
        
            
                | 
                    9-
                 | 
                
                    Yaşam boyu öğrenmeye yönelik olumlu tutum geliştirebilme.
                 | 
            
            
                 | 
            
        
            
                | 
                    10-
                 | 
                
                    Mesleki ve bilimsel etik bilincine sahip olabilme.
                 | 
            
            
                 | 
            
        
            
                | 
                    11-
                 | 
                
                    Çağdaş öğretim yöntemlerini öğrenme-öğretme süreçlerinde uygulayabilme.
                 | 
            
            
                 | 
            
        
            
                | 
                    12-
                 | 
                
                    Uygun ölçme-değerlendirme yöntemlerini uygulayabilme.
                 | 
            
            
                 | 
            
        
            
                | 
                    13-
                 | 
                
                    Öğrencilerin gelişimlerine uygun öğrenme ortamları tasarlayabilme.
                 | 
            
            
                 |