1-
|
Türk ve Dünya Edebiyatında yeterli bilgi birikimine sahip olabilme.
|
|
2-
|
Alanındaki son gelişmeleri takip edebilme.
|
|
3-
|
Türkçe öğretiminde araştırma yöntem ve tekniklerinden yararlanabilme.
|
|
4-
|
Öğrencilerin dinleme becerisini geliştirme yeterliliğine sahip olabilme.
|
|
5-
|
Öğrencilerin konuşma becerisini geliştirme yeterliliğine sahip olabilme.
|
|
6-
|
Öğrencilerin okuma becerisini geliştirme yeterliliğine sahip olabilme.
|
|
7-
|
Öğrencilerin yazma becerisini geliştirme yeterliliğine sahip olabilme.
|
|
8-
|
Bilgi ve iletişim teknolojilerini alanında etkin bir şekilde kullanabilme.
|
|
9-
|
Yaşam boyu öğrenmeye yönelik olumlu tutum geliştirebilme.
|
|
10-
|
Mesleki ve bilimsel etik bilincine sahip olabilme.
|
|
11-
|
Çağdaş öğretim yöntemlerini öğrenme-öğretme süreçlerinde uygulayabilme.
|
|
12-
|
Uygun ölçme-değerlendirme yöntemlerini uygulayabilme.
|
|
13-
|
Öğrencilerin gelişimlerine uygun öğrenme ortamları tasarlayabilme.
|
|