1-
|
Meslek ile ilgili problemleri tanımlama ve çözme beceresini kazanabilme
|
|
2-
|
Sekreterlik için gerekli çağdaş teknikleri ve çalışma araçlarını kullanabilme becerisini kazanabilme
|
|
3-
|
Kalite ve toplam kalite yönetimi konularında bilinç sahibi olma becerisini kazanabilme
|
|
4-
|
Mesleki etik ve sorumluluk bilincine sahip olabilme
|
|
5-
|
Bireysel çalışma becerisi ve bağımsız karar verebilme yeteneğine sahip olarak fikirlerini sözlü ve yazılı şekilde ifade edebilme
|
|
6-
|
Meslek yaşantısında yabancı dil kullanabilme becerisi kazanabilme
|
|
7-
|
Çevre konularına duyarlı ve sosyal ilişkilerde tutarlı olabilme
|
|
8-
|
Empatik iletişim kurabilme
|
|
9-
|
Bağımsız karar verebilme
|
|
10-
|
İşletmenin diğer departmanlarıyla koordineli çalışabilme
|
|
11-
|
İletişim çatışmalarını anlayabilme ve çözebilme
|
|
12-
|
Örgüt organizasyonundan doğan iletişim çatışmalarını raporlayabilme
|
|
13-
|
İşletme yönetiminin örgütsel işleyişini anlayabilme
|
|