1-
|
Matematikteki temel kavram, teori ve uygulamaları tanımlayabilme.
|
|
2-
|
Olayları adil ve açık fikirlilikle analiz edebilme.
|
|
3-
|
Yaşam boyu öğrenme davranışı sergileyebilme.
|
|
4-
|
Türk milli eğitim sisteminin temel değerleri ve prensiplerini kavrayabilme.
|
|
5-
|
Öğrencilerin gelişim ve öğrenmelerini ölçme ve değerlendirebilme.
|
|
6-
|
Mesleki etik değerlere sahip olabilme.
|
|
7-
|
Öğretimi planlayabilme ve uygulayabilme.
|
|
8-
|
Anadilinde sözlü ve yazılı sunum yapabilme.
|
|
9-
|
Matematik bilgisini günlük yaşama ve diğer alanlara uygulayabilme.
|
|
10-
|
Matematiksel ispat metotlarını kullanarak ispat yapabilme.
|
|
11-
|
Entelektüel sorgulama becerisine sahip olarak matematiğe değer verme ve onu takdir edebilme.
|
|
12-
|
Matematiği öğrenirken ve öğretirken sabırlı, kararlı, dikkatli ve öz düzenleme becerisine sahip olabilme.
|
|