1-
|
Bu Programı başarı ile tamamlayan öğrencilerden beklenen nitelikler; bilimsel yöntemlerle Beden eğitimi ve sporun sosyal ve eğitim alanları ile ilgili verileri kullanarak bilgi ve teoriyi geliştirebilme
|
|
2-
|
Beden eğitimi ve sporun sosyal ve eğitim alanları ile ilgili problemleri saptama, sentez yaparak problemlerin çözümüne yönelik hipotez kurma ve çeşitli gözlemsel ve deneysel yöntemler kullanarak hipotezi çözme becerisi kazanabilme
|
|
3-
|
Beden eğitimi ve sporun sosyal ve eğitim alanları uygulamalarda, evrensel ve toplumsal değerlere duyarlı, ülke çıkarlarını gözeten, araştıran, üreten, etik ve sorumluluk sahibi bireyler olabilme
|
|
4-
|
Beden eğitimi ve sporun sosyal ve eğitim alanları özelleşerek araştırma projesi tasarlama, tez hazırlama ve sonuçların değerlendirilmesi konusunda yeterlilik kazanabilme
|
|
5-
|
Ulusal ve evrensel düzeyde bilimsel makale okuma, anlama ve değerlendirebilme
|
|
6-
|
Beden eğitimi ve sporun sosyal ve eğitim alanlarında okullarda ve kulüp yönetimlerinde yeterli tecrübe ve disiplin kazanabilme, işbirliği yapabilme
|
|
7-
|
Beden eğitimi ve sporun sosyal ve eğitim alanları ile ilgili bilgileri, eğitime, sağlığa ve çevre problemlerine uygulayabilme
|
|
8-
|
Disiplinler arası çalışmalara katılabilme, bilgi teknolojilerini kullanabilme,
|
|
9-
|
Beden eğitimi ve sporun sosyal, eğitim, Rekreasyon ve Yönetim alanlarında bilime yenilik getiren, yeni bir bilimsel yöntem geliştiren ya da bilinen bir yöntemi, bir alana uygulayan özgün bir çalışma yapabilme
|
|
10-
|
Beden eğitimi ve sporun sosyal ve eğitim alanlarında bilimsel literatüre katkı sağlamak amacıyla ulusal ya da uluslar arası bir makale hazırlayabilme
|
|
11-
|
Beden eğitimi ve sporun sosyal ve eğitim alanlarıyla ilgili belli bir alanında uzmanlaşabilecek ölçüde bilgi birikimine sahip olabilme ve paylaşabilme
|
|
12-
|
Bilimsel yöntemlerle Beden eğitimi ve sporun yönetim alanları ile ilgili verileri kullanarak bilgi ve teoriyi geliştirebilme
|
|