1-
|
Eğitim programları ve öğretim alanındaki kavramları doğru kullanabilme.
|
|
2-
|
Eğitim programlarına etki eden felsefi ve bilimsel temelleri anlayabilme.
|
|
3-
|
Öğrenme-öğretme kuram ve yaklaşımlarının kuramsal temellerini irdeleyebilme.
|
|
4-
|
İşbirliği içinde ilke ve ölçütlere uygun bir program tasarısı hazırlayabilme.
|
|
5-
|
Bir kurum ya da konu alanında program geliştirme çalışmalarını yürütebilme.
|
|
6-
|
Bir eğitim programını bilimsel ilkelere uygun olarak değerlendirebilme.
|
|
7-
|
Eğitim programları ve öğretim alanında bilimsel araştırmalar/yayınlar yapabilme.
|
|
8-
|
Eğitim programları ve öğretim alanındaki güncel uygulamaları, ulusal ve uluslararası yayınları izleyebilme.
|
|
9-
|
Mesleki sorunları/konuları tartışırken, çalışmalarını yürütürken bilimsel yöntem ve etik ilkeleri ön planda tutabilme.
|
|
10-
|
Eğitim programları ve öğretim alanında bilimsel araştırma yapmaya isteklilik.
|
|
11-
|
Mesleki bir kimlik olarak program geliştirme uzmanlığına değer verebilme.
|
|