1-
|
Hemşirelik eğitimi alan öğrenci birey, aile ve toplumun sağlık bakımı gereksinimlerinin karşılanmasında mesleki rol ve işlevleriyle ilgili temel bilgi, tutum ve beceriye sahiptir.
|
|
2-
|
Hemşirelik eğitimi alan öğrenci hemşirelik alanındaki bilimsel ve güncel bilgilere ulaşır ve kanıta dayalı olarak hemşirelik bakımı basamaklarını bilir.
|
|
3-
|
Hemşirelik eğitimi alan öğrenci mesleki rol, yetki ve sorumluluklarını hasta güvenliği ve bakım kalitesine önem vererek etik ilkelere, ilgili yasal düzenlemelere uygun gerçekleştirir.
|
|
4-
|
Hemşirelik eğitimi alan öğrenci yaşam boyu öğrenme bilinci ile mesleki rol ve sorumluluklarını yerine getirirken girişimcilik, bilişim ve bakım teknolojilerini kullanır.
|
|
5-
|
Hemşirelik eğitimi alan öğrenci birey, aile, toplum ve sağlık profesyonelleri ile etkili iletişim kurar ve işbirliği içinde çalışır.
|
|
6-
|
Hemşirelik eğitimi alan öğrenci birey, aile ve toplumun eğitim, danışmanlık ve bakım gereksinimlerini hemşirelik süreci doğrultusunda bütüncül bir yaklaşımla karşılar.
|
|
7-
|
Hemşirelik eğitimi alan öğrencinin profesyonel gelişimine ve hemşirelik alanına katkıda bulunacak bilimsel toplantılar, araştırma, sosyal sorumluluk projeleri, kültürel ve entelektüel etkinliklerde yer alır.
|
|
8-
|
Hemşirelik eğitimi alan öğrenci hemşirelik uygulamalarında eleştirel düşünme, liderlik ve problem çözme becerilerini kullanır.
|
|
9-
|
Hemşirelik eğitimi alan öğrenci alanı ile ilgili bilimsel bilgiye ulaşabilecek düzeyde en az bir yabancı dili kullanır.
|
|
10-
|
Hemşirelik eğitimi alan öğrenci dezavantajlı gruplara (engelliler, mülteci, sığınmacı, göçmenler, yoksullar, şiddete maruz kalan kadın, çocuk ve yaşlılar vb) duyarlı olup bu grupların gereksinimlerinin farkında olur.
|
|