1-
|
Kimya ile ilgili alanlarda yeterli bilgi birikimi ile kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme
|
|
2-
|
Kimya ile ilgili konularda problemleri saptayabilme, tanımlayabilme, yorumlayabilme, formüle edebilme ve çözebilme; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçebilme ve uygulayabilme
|
|
3-
|
Kimya ile ilgili bir süreci, olayı, olguyu, donanımı veya ürünü anlayabilme, yorumlayabilme, ilgili sorunları çağdaş yöntemlerle çözebilme
|
|
4-
|
Analitik düşünme yeteneğini geliştirerek, alan uygulamaları için gerekli araçları seçebilme ve kullanabilme
|
|
5-
|
Alanında anadilini kullanabilme, sözlü ve yazılı olarak etkin iletişim kurabilme, en az bir yabancı dil kullanabilme
|
|
6-
|
Kimya alanında deney tasarlayabilme ve yapabilme, alan çalışması, veri toplama, sonuçları analiz etme, laboratuvarda karşılaştığı problemlere karşı çözüm yolu üretebilme
|
|
7-
|
Alanıyla ilgili kendini sürekli yenileyebilme ve bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanabilme
|
|
8-
|
Laboratuvarda kullanılan kimyasal maddeler ve düzenekler hakkında yeterli bilgiye sahip olabilme, laboratuvar ve iş güvenliği konusunda bilinçlenebilme
|
|
9-
|
Bir sorunun çözümüne yönelik olarak disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme
|
|
10-
|
Yaşam boyu öğrenme, bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve alanıyla ilgili bilgileri meslek ve gündelik yaşamda kullanarak kendini sürekli yenileyebilme
|
|
11-
|
Alanındaki bilgileri endüstriye aktarma, evrensel, sosyal, kültürel, toplumsal boyutlarda ve hukuksal sonuçları konusunda farkındalık, sosyal sorumluluk ve çevre bilinci edinebilme
|
|
12-
|
Yeterli düzeyde mesleki pratik deneyim, mesleki etik ve sorumluluk bilinci edinebilme
|
|